Fredag

Nyss varit på julbord med ett av mina två jobb. Det var helt okej trevligt och så, även fast jag extrajobbar där så sällan så jag knappt känner någon. Men ja, det gick bra och var över relativt fort hehehe. Fick julklapp med, en megastor låda med massa julmat! När jag släpat mig hem med den blev mamma och pappa happi, för nu slipper de köpa själva. Aa, alltid kul att kunna bidra med något.

Nu sitter jag och filosoferar lite och tittar på min fina julstjärna i fönstret. Det är superskitkallt ute, mysigt, men man riskerar ju fan att dö. Så peppen att gå ut ikväll är inte överdrivet stor, men det är ändå planen just nu. Japp, får väl se hur det blir.

Nu ska jag nog.. vila lite. Är trött. Jobbigt att äta julmat.. och sånt. Pöss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0