Okej

Hejhejhej.

Idag har jag sett jättetjock ut. Jag har nämligen haft typ tre lager kläder på mig för att slippa frysa när jag och min fina vän Linda promenerade genom Haga imorse, och kikade på julmarknaden där. Jag hatar att frysa, allt blir så jobbigt då, så jag satte på mig massor! Liksom 10 minus.. MEN JAG FRÖS INTE! Så tack alla kläderna. Det var mysigt. Och Linda är bäst. Vi fikade och pratade och tittade på intressanta, konstiga, roliga, gulliga saker.

Sedan mötte jag upp med min lillasyster. Vi skulle på bio och se New Moon. Helt okej film och Edward är ju snygg så det var trevligt. Vi åt asmycket godis, efteråt ville jag dö litegrann hehe. Men värt ändå! 

Och innan vi tog bussen hem stressköpte vi en julklapp till mamma. Plockade åt oss grejen utan att titta efter vad den kostade, så i kassan fick jag världens chock, men då kunde jag inte med att säga att jag inte ville ha den. Så det var bara att betala och se glad ut. ÅNGESTEN. Haha så fattig är jag nu, tur att lönen kommer snart.

Skulle egentligen kanske gått ut idag med, men orkar verkligen inte. Är supermegatrött och mår lite konstigt. Tidigt imorse spydde jag värsta floden, helt utan anledning, så kanske är det nåt skumt på gång? Hmhm.. Astrid tror att jag är gravid.. Jag säger NEJ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0