comforting sounds

Hej! Idag har jag fikat med Linda, köpt en tröja (49 kr!!! se bild!!) och ett par nya strumpbyxor, tröstat ett barn, haft sönder två glas (igen!!!!), stressat, haft inget att göra, hatat regnet, hatat mitt hår, varit glad, varit ledsen, haft ont i magen, planerat sommaren litelitelite, ångrat mig och saknat.



Det bästa idag var självklart att träffa Linda, vi åt sallad på café Vanilj och promenerade runt i kylan. Mysigt. Linda köpte en asgod parfym, mm kommer vilja lukta på henne hela tiden när vi ses! Awesome.

Nu ska jag göra ingenting. Kanske sova lite? Somnade ju åtta igår, herregud. Galet var ordet. Men är så trött, hela tiden. Skulle kunna somna nu med, helt lätt. Här framför datorn, bara rätt ner. Pang, aj. Fattar inte, skitdumt ju..


Aja, puss hej!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh du är så snygg!

Tröjan, hitta du den på Gina?

Jag tror jag kollade på den för typ två veckor sedan men den kosta 99 då jag tyckte inte det var värt :(

2010-04-25 @ 13:21:21
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0