hehehe

HEJ!

Har just vaknat och ätit en mycket god frukost: sån där müsli som man blandra själv ni vet, och fil. Mm, det var gott och jag är mätt. Det bästa är dom små kokosbitarna, skitgoda. Synd att såndär müsli är så dyr, annars hade jag ätit den varje dag. Hela tiden! Bara ätaätaäta... Ne men.. typ. Nästan! (kanske inte)

Jaaja.... nu borde jag göra mig iordning och komma på vad jag ska ta med mig till Josse. Segt.. inte att åka till Josse asså, men att behöva tänka och fixa sig och packa och så. Orkar inte än!! Bussen (ja jag åker buss för jag är snål) går inte förän halv fyra i för sig, men jag gillar att vara klar i GOD tid. Sån är jag, mm bara att leva med det.

Ska väl ta tag i det snart, i alla fall bestäma vad jag ska ha med för kläder. Det är det svåraste. Kläder är typ sämst, fast ändå så jävla bra. Dom är fina men asjobbiga. Fina att titta på, jobbiga att ha på sig. Inte för att jag skulle vilja gå runt utan kläder hehehehehehhe, men hade gärna klätt mig i hum.. typ en stor jävla filt bara. Så man slapp all äcklig klädångest.


Menmen.. det blir nog bra! Jag är glad nu, lyssnar på Timo och längtar till ikväll. Det ska bli awesommmee. 
Puss och HEJDÅ!   

Kommentarer
Postat av: jossekatt

ÅÅÅh kom hiiiit nuuuuuuuu.

jag är superförkyld men peppar som attans! måste städa massor nu.

Helgen kommer bli BÄST.

DU ÄR BÄST.

pusspusspusspusspusspusspsuspusspuss

2010-04-02 @ 13:20:20
Postat av: beabea

Mmmmm, men lite mycket kanske hehheeh. aja, på påsk får man äta godis..



mmm verkligen, här är det också fint väder:) heeelt varmt och skönt. får ses på.. måndag? puss på dig fina

2010-04-03 @ 14:25:12
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0