ssttrreessssaadd

Blääää, känner mig stressad. Måste bestäma mig för vilken/vilka festivaler jag ska på i sommar. Peace & Love eller Arvika eller Emmaboda.. Åh, jobbigt! Vilken är bäst? Vilken är fräckasttt? Har bestlutsångest. Och så är jag stressad över att jag ska upp så tidigt imon (klockan FEM) och det känns typ som att jag inte kommer hinna sova uhu, och jag MÅSTE sova, jag älskar att sova, det är nästan det bästa som finns faktiskt. Så ja, jag ska faktiskt gå och sova NU, ville bara få sagt detta, att jag är stressad, att jag inte har tid, att jag inte borde skrivit detta utan sovit istället. Heheheh. Och att festivaler är svårt. Och att jag är velig. 

Jaja HEJDÅ godnatt!! 


Kommentarer
Postat av: Sara

Emmaboda & Arvika! Lätt! Dit ska jag. :)

2010-05-06 @ 11:38:11
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0