blablabla du fattar ingenting

Hej. Har överlevt högskoleprovet. Är jättetrött nu. Det började halv nio imorse och höll på till kvart över fyra. Mamma hämtade mig efteråt, jag höll typ på att somna i bilen påväg hem. Själva provet gick.. sådär. Kändes bättre än vad resultatet blev, men jag höjde mig ändå ifrån förra gången, dock bara väldigt lite. Hm.. aja. Är just nu bara lättad över att det är gjort, får väl se om det tar mig någonvart här i livet.

Är fortfarande väldigt förkyld. Kan knappt andas. Skulle egentligen åkt hem till Elaine och firat att hon fyller år, men jag bangar. Sen skulle vi gått ut, men nej, är absolut inte på humör för det. Är alldeles för trött och snorig. Kommer bara vara grinig. Kommer bara bli för full och få ångest. Pallar inte.  

Ska istället äta lite choklad (får det för jag har mens, okej Bea?) och sätta på en film. Control eller Factory Girl är jag sugen på. Byta om till myskläder också, och göra katten sällskap, hon gosar för tillfället i min säng. Ser hur gött ut som helst.

Ja.. hejdå.


(Fint utanför fönstret iaf)

Kommentarer
Postat av: jossekatt

"Byta om till myskläder också, och göra katten sällskap, hon gosar för tillfället i min säng. Ser hur gött ut som helst." jag trodde du menade mig först :<<< du borde mena mig!

jag har precis möblerat om mitt rum helt random.

Nu ska jag också äta choklad! för jag får mens imorgon.

du är bäst.

pusspusspusspuss

2010-04-10 @ 21:05:49
Postat av: michaela

haha JA jag borde lätt mena dig! du borde alltid ligga och gosa i min säng :( saknar dig som fan <3

åh, fina rummet, jag får hälsa på dig snart igen och se! och choklad är bäst och mens är sämst, ätätät lilla flicka. puss älskar dig <3<3<3<3

2010-04-10 @ 23:30:07
URL: http://understarlight.blogg.se/
Postat av: beabea

duktig som höjde lite : )

mm, åt också lite choklad idag^^nam nam, ses snart yo<3

2010-04-11 @ 01:42:20
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: sevens

jätte fint utanför fönstret! håll koll på våran blogg för snart kommer det att starta en tävling :)

2010-04-15 @ 17:52:28
URL: http://sevenstyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0