grejer

Överlag en rätt bra dag idag. Eller jag har i alla fall träffat bra människor, några av de bästa, närmare bestämt. Så det är väl dom som fått dagen att kännas värd, annars hade den nog varit rätt kass, precis som de flesta andra dagar hehe.

Men ja, efter jobbet åkte jag in till stan och träffade Linda. Vi fikade lite och pratade om gamla minnen och nya upplevelser. Gick i affärer och jag fick köpt en söt klänning, en sexig bh och ett par fräcka solglasögon. Nöjd. Sen promenerade vi i solen och satt vid kanalen och bara chillade. Hur skönt som helst, jag älskar att våren verkligen har kommit nu.





När klockan blev kvart över sex tog jag tåget bort mot Lerum. Skulle kolla på cabaren dom har på Lerums gymnasium nu, eller det var bara publikrep idag, men ändå. Asbra var det i alla fall tycker jag. Och min lilla vän Bea har vart med och byggt upp scenen, skitsnygg var den! Blir nästan lite stolt, som en mamma. Hon var så söt sen efteråt också, när hon sprang upp på scen och bugade och bockade och tackade för applåderna, hihi. 

  
Fint och suddigt. En nervös Bea och en trött jag i tågfönstret påväg hem.

Nu ska jag snart sova. Hejdå och godnatt.

Kommentarer
Postat av: beabea

<3

2010-04-14 @ 00:36:05
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0