when was the last time you looked in the mirror cause you've changed

Idag har inte varit så bra. Jag mår skitdåligt. Men har ändå lyckats plugga lite, känner mig duktig som bara den över det, hehe. Och i början av dagen underhöll jag mig med att titta på fina möbler på blocket och drömma mig bort, och framåt i tiden. Det var kul, blev sjukt sugen på mycket grejer.
Har också varit tillräckligt social för att orka prata med Linda i telefon, till och med jag som ringde upp, hejaheja!

Men annars har jag bara legat i sängen och stirrat upp i taket. Känt mig helt utmattad men inte kunnat somna. Det har varit askasst. Och nu vet jag inte vad jag ska göra. Känner inte för något men jag orkar fan inte ligga här länger. Får väl sätta på nån asdåligt film så kanske jag kan somna tillslut ändå.

Vill inte ha idag mer. Idag suger. Imon kommer också suga. Fredag med, herregud. Och lördag, uh blir nog sämst av alla. Söndag, bra kanske? Fast nee, antagligen inte.

Hejdå stick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0