euw

Har blivit förkyld igen, suck jävla skit. Var typ frisk i två veckor eller nåt sånt, innan dess förkyld i säkert över en månad och NU pang igen. Någon vill fan inte att jag ska må bra asså, så är det..
Tror jag måste blivit smittad av Josse trots allt, hon var förkyldaste tjejen någonsin när jag var hos henne i Malmö. Vi sov ju ändå i samma säng och drack ur varandras drickor och så, kan vara det! Misstänker.......

NÅJA, hur det gick till när jag blev smittad är egentligen inte så värst intressant, nu är jag det och här sitter jag bland snorpapper och ska göra det bästa av situationen. Blev inget jobb idag då, med tanke på att jag jobbar i köket och det hade inte varit helt okej om jag nös ner all mat. Ej fräscht så att säga.. Dom får klara sig utan mig, koka sitt eget ris lalala. Känns lite jobbigt att gå misste om pengarna bara, men jag har ändå rätt mycket jobb framöver, och det är bara fem timmar jag skulle jobbat idag så INGEN PANIK MICHAELA.
Ska försöka lindra min ångest över dom ca. 500 kr jag förlorar med att plugga svinmycket till provet på lördag, så jag får asbra på det, så att jag sedan kan tacka mig själv för att jag stannade hemma idag. SMART! Hellre jättebra poäng på högskoleprovet än 500 kr, faktiskt. Mer värt i längden hihi.


Nu gäller det bara att jag pluggar idag då. Annars är jag faktiskt dum i huvudet på riktigt. Tre dagar kvar nu, jag som tänkte att jag skulle börjat i januari....... Haha. Lycka till Michaela och krya på dig Michaela och ha det så bra nu Michaela....

Kommentarer
Postat av: beabea

krya på dig pöss

2010-04-07 @ 12:27:19
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Cornelia

krya på dig lilla vännen!

2010-04-07 @ 14:01:31
URL: http://oklipptversion.devote.se
Postat av: jossekatt

FÖRLÅT FÖR ATT JAG HAR SMITTAT DIG :<<<< jag är också hemma idag. misärförkylning.

lovar att aldrig mer smitta dig.

Du kommer klara högskoleprovet kalasbra ju.

du är bästa.

pusspuss

2010-04-07 @ 14:54:54
Postat av: jessica

Ooooh, jag ska också skriva högskoleprovet, lycka till åt oss båda :D



Okej, jag fattar att det är upp och ner.. hoppas det blir mer uppåt nu bara! Det känns som att jag nådde en punkt för ett tag sen då jag insåg hur sjukt RÄDD jag varit för att må bra. Jag försöker verkligen släppa den rädslan och bara njuta av att vara glad, att ätstörningen är så mycket svagare och allt det där. Försök känna det du med, hur jävla BRA vi är som står på benen efter allt som hänt.



Jag går inte i nån direkt behandling sådär, har inte träffat min psykolog på en månad nu (! glömde tiden och har inte brytt mig om att skaffa en ny - för ett år sen hade jag inte överlevt utan henne :P) men har ju läkarkontakter och sådär! Hur är det med dig, går du i ngn behandling ännu?



Kramkram!

2010-04-07 @ 19:12:31
URL: http://kessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0