too bored to die

Jahaopp, då sitter man här hemma helt jävla själv och har astråkigt då. Bara för att jag inte kan göra något idag för att jag måste lägga mig svintidigt för att jag ska upp typ klockan sex imon för att jag ska skriva prov i cirka sju timmar. ASBRA, är inte pepp... Kommer typ inte ens hitta dit, dom har flyttat stället till nånstans inne i stan eftersom skolan vi brukade ha provet på här ute brändes ner av några coola idioter. Hata folk.

Dagens minus:
- Att jag inte hann träffa Jessica nu när hon ändå var här i Göteborg. Skitdumt, hade verkligen velat.
- Att ingenting smakar något pga min förkyldning. Blir inte ens kul att äta då ju, vilken grej..
- Att jag bara är allmänt ledsen och sur och arg och det går fan inte över.

Dagens plus:
+ Vädret, herregud kunde typ gå utan jacka!
+ Såg en geting och tussilago på vägen hem, fint som tusan.
+ Nässpray och nässdukar, de räddar mitt liv just nu hehe.


 
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: jessica

jadu, verkligen synd att vi inte hann ses.. men i sommar är jag nog tillbaka igen :)

2010-04-10 @ 23:19:54
URL: http://jesscab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0