erytuijklöä

Känner att det börjar bli alldeles för mycket saker på min Att göra- lista nu. Känner att det börjar bli sådär.. att det låser sig. Att jag lägger mig apatisk på golvet och stirrar upp i taket istället. Varje uppgift växer sig till ett oöverstigligt hinder och jag hanterar det genom att ignorera det. Det är min fantastiska lösning på allt: blunda så hårt och så länge som du bara kan, så kanskekanskekanske det har försvunnit när du tillslut öppnar ögonen.

Idag måste jag prata med en person, och jag måste vara sjukt smidig när jag säger det som ska sägas. (Jag är inte sjukt smidig.) På måndag måste jag ringa ett samtal som redan nu får mig att må illa.
Och jag blir så trött, för det är så onödigt alltihop, och det är så himla dumt att sätta sig själv i såna här situationer. Jag måste sluta förstöra för mig själv snart.  

Kommentarer
Postat av: jossekatt

du är finast älskling. det fixar sig jag lovar.

bara fråga om du undrar något.

<3<3<3<3<3<3<3

2010-08-14 @ 17:51:49
URL: http://lickthespark.bloggplatsen.se
Postat av: beabea

finns här.<3

2010-08-16 @ 09:18:35
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0