öl och smoothie

Igårkväll drack jag öl på Henriksberg med Bea, hennes syster Felicia, Julia och lite annat folk.

Efter några mysiga timmar där bestämmde sig jag, Bea och Felicia för att ba dra. Vi gick och åt pommes istället och sen blev vi så himla trötta (gamla) så vi åkte hem och sov. Eller jag sov i alla fall. Jag har ingen aning om vad Bea och Felicia gjorde när dom kom hem, så jag ska inte prata för dom. Kanske gjorde dom nåt helt annat än att sova? Gjorde ni?  

Idag har jag börjat dagen med att dricka björnbärssmoothie på FÄRSKA björnbär. Alltså från vår EGEN trädgård. Är det inte fantastiskt? Skitgod blev den! 


PUSS

Kommentarer
Postat av: beabea

kanske var pommesen som gjorde oss finniga??



Jag gick hem och åt knäckebröd och somnade. LOL.

pöss mmm smoothie vare ja!

2010-08-22 @ 12:53:19
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0