säng och pizza

Idag var jag på Ikea och skulle köpa två tavelramar och en ny säng. Jag kom hem utan tavelramar och med fötterna till en ny säng. Värt.. Men det andra var slut, kommer in på måndag igen så får väl åka dit då uuh.

En bra grej dock: Innan vi skulle åka hem så skulle jag köpa en sån där vegetarisk pizzaslize som dom har, för jag var så himla hungrig. Så jag gick fram och ba "En vegetarisk pizzaslize tack." Så var det två olika i kassan, en som tog betalt och en som gav mig maten. Så betalade jag för en men så trodde hon som skulle ge mig maten att jag sagt två, så då fick jag två för priset av en! Sjukt bra verkligen, två bitar för 5 kronor! Hehehehe. Så lite nöjd blev jag allt. :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0