argontdör

Hatar bussar som är försenade!!! Seriöst, blir så jävla arg. Varannan utsatt tid uteblir ju, och när bussen väl kommer är den alltid minst fem min sen!! Och okej att det egentligen inte spelar SÅ stor roll, men om man ska matcha en annan buss som bara går typ en gång i timmen så är det en katasroff!!! Är helt upprörd nu, lovar. Ska man behöva ha det såhär i 4-5 månader varje år bara för att det råkar vara lite kallt och halt här?! ÅÅH! Orkar ej. Blir så arg. Går på bussen och vill bara slå ner alla.

OCH jag har så ont i ryggen att jag vill dö. Vet inte varför. Kan knappt ens lyfta barnen på jobbet, böja mig ner, sitta för länge på samma sätt osv osv osv dööör. Hatar. Asdålig fredag. Mår illa och har ont i halsen också. ÅH!!

Dör nu hejdå!!

Kommentarer
Postat av: terris

Tack att du säger att det var en asdålig fredag när du var med mig :((((

2010-12-18 @ 19:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0