23:23

Hej. Har varit med Cornelia idag. Vi fikade på Franks innan vi åkte bort till Bergakungen och såg på Har du hört rycktet om Morgans? Rätt kul var den. Och mysigt med bio. Tycker om biostolar och biomörker och biolukt. Pöpcörn och sånt. Gott.. Och Cornelia är så fin och får mig på bra humör.

  
<3

Men nu är jag mest trött. Och känner mig äcklig. Hm.. Vill sova men vill inte att det ska bli imorgon. Vill inte att det ska fortsätta vara idag heller. Jobbigt. Det är jobbigt att aldrig veta vad man vill.


Jag ber inte om att det ska vara enkelt.
Allt jag vill är att det ska kännas meningsfullt.

Kommentarer
Postat av: jelena

åh du var fin när jag såg dig!!<3

2010-02-07 @ 23:58:18
URL: http://cristoforisdream.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0