<3

Kom nyss hem från en lång-fika (typ 4 timmar?) med Linda på café Java. Vi har som sagt inte setts på väldigt länge och hade därför en hel del att prata ut om. Vilket vi också gjorde. Välbehövligt och både jobbigt och alldeles underbart. Vi skrattade, grät och kramades. Sedan bytte vi julklappar också.

 
Fina, fina flicka <3


Mina julklappar: världens sötaste te-mugg + fat,


ett gulligt isbjörnsljus


och gott godis!

---

Linda är min närmsta, äldsta och bästa vän. Det finns ingen som hon. Ingen som känner mig så väl, ingen som jag kan lite på så mycket och ingen som har stått ut med mig så länge. Hon är verkligen speciel för mig och bara tanken på att förlora henne ger mig panik.

Därför måste jag från och med idag skärpa mig.

Så puss och förlåt för allt. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0