aha jaså


Godmorgon godmorgon!

Här ligger jag i min flanellpyjamas och är nyvaken. Är jättekissinödig också, måste snart springa på toa. Mm, SNART, men inte riktigt än, hehe. Kan hålla mig lite till.

Imon fyller Julia år och jag är välkommen hem till henne ikväll för att fira detta. Men först ska jag till Bea, blir nog bästa. Jag har tusen saker att göra innan dess känns det som så jag förstår inte riktigt varför jag fortfarande ligger här meeeenee.. Jag är fortfarande trött och rätt förvirrad, så är det nog.

Hör att pappa spelar Elvis där nere nu. Mysigt värre.

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: beabea

blir fint ikväll<3

2010-02-27 @ 13:17:15
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0