Blue headlights

Sitter här i pyjamas och har precis målat naglarna fint röda. Lyssnar på Shout Out Louds och känner mig trött, jättetrött. Fast det är rätt mysigt ändå.

Idag ska jag träffa Linda. Jag ska följa med henne på någon spelning, fast jag har ingen aning om vad det är för ett band hehe. Men med tanke på att jag och Linda lyssnar på rätt olika sorters musik så kan det nog bli hm, rätt intressant. Nejmen, ingen annan kunde följa med henne, och Linda brukar ofta hänga med mig på mina spelningar även fast hon egentligen inte lyssnar på det som spelas, så det känns bara bra att för en gång skull kunna bjuda tillbaka lite. Dessutom vill jag ju träffa Linda, det var ett tag sen nu igen... Så det blir nog kul och bra och allt sånt där! 

Usch, jag är fortfarande rätt förkyld. Orkar inte med det. Men det är sol ute i alla fall. Och snön smälter från taken. Jag ska vara glad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0