Mjaou

Idag har jag underhållit mig med att rensa ut kläder ur min garderob. För små, för fula eller bara sånt som jag helt enkelt inte använder längre för att jag vet inte varför med aa det bara är så. Det är så störigt när det ser ut som att man har massor men egentligen är hälften sånt man inte gillar längre. Varför ska det då hänga där och ta massa plats, väldigt onödigt tycker jag.


Så ser min säng ut nu, kläder som ska BORT.


Och min garderob, ren och prydlig. Skönt!

  
Min katt har haft ryck också, lekt med en toarulle. Mamma skällde på min syster och sa att hon inte skulle förstöra pappret, för det kostar faktiskt pengarrr. Kul att mamma trodde att Therese typ sitter och gnager på toapapper, Therese tog lite illa upp. Jag fnissade. Katten såg söt och oskyldig ut.

Så det är väl ungefär på den nivån spänningen har legat denna lördag. Garderobs-rensning och lek med katt. Nu luktar det mat och jag är allt annat än hungrig. Ibland är livet jobbigt va. 

Och jag tittar ut genom fönstret och undrar om Gud kanske tar igen för alla år vi varit utan snö? Tror fan det.. Oschysst. 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

hej fina, angående det där med spotify.



användare > local > spotify

ta bort spotify-mappen, så ska det funka!! :)



PUSS!

2010-02-20 @ 23:17:03
URL: http://thisladyoftheflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0