Tidsfördriv 4



1. Varför du sist spydde?
– Var bakfull
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Sov och drömde knäppt
3. Vad gjorde du för 30min sen? – Satt här vid datorn och gjorde inget
4. Vad hände dig 1995? – Var fem år och flyttade hit från Lödöse
5. Vem fick dig att skratta senast? – Bea på msn haha
6. Vilken färg har din tandborste? – Turkos och vit
7. Vad köpte du sist? – En tidning
8. Vilken färg har du på din tröja? – Vit- och svartrandig
9. Var förvarar du dina pengar? – På mitt konto och i mitt rum lite här och var
10. Hur var vädret igår? – Snöigt
11. Vad ser du fram emot? – Sommaren
12. Snarkar du? – Tror inte det?
13. Vilken skostorlek har du? - 39
14. Vill du klippa dig? – Jaa
15. Är du över 45? – Nej
16. Pratar du mycket? – Beror helt på sällskapet
17. Kollar du på O.C? - Nej
18. Har ditt namn ett "x" i det? - Nej
19. Hittar du på egna ord? – Ja, ibland
20. Är du en typiskt svartsjuk person? – Ja, jag är nog det
21. Vad har du för mobil? – En Sony Ericsson
22. Vem ringde dig senast? – Adam tror jag
23. Biter du på naglarna? - Nej
24. Vilken konsert ska du på härnäst? - Kent i mars
25. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - Vill jag ej nämna
26. Hur många gånger har du svurit idag? – Vet ej, glömde räkna
27. Vilka ord säger du ofta? – Okej, mm, va, vet inte
28. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – Ingen aning, om jobbet ringer så aa
29. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? – Någon av mina vänner tror jag, Astrid kanske
30. Vad borde du göra nu? – Inget speciellt
31. Har du något smeknamn? – Inte direkt
32. Sover du mycket? – För mycket
33. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? – Ben x
34. När var du sist ute? – Ute som i utanför huset? Idag. Ute som på krogen? Typ förra veckan
35. Har du gråtit idag? - Nej
36. Är du en glad person? - Sådär
37. Vad äter du helst? – Soppa! Och fruktsallad
38. Vem var du med sist? – Elaine
39. Pratar du i sömnen? – Tror inte det
40. Vem kramade du sist? - Elaine
41. Nämn den bästa personen: - Finns några
42. Tycker du om någon just nu? - Klart
43. Vill du flytta? - Ja
44. Hur ofta borstar du tänderna? - Morgon och kväll
45. Är du egoist? – Ne, tycker jag inte
46. Gillar du att bada? – Verkligen inte
47. Skrattar du åt allt? - Nej
48. Vem får dig alltid att skratta? – Viktor och Therese, och Bea och Josse :*
49. När grät du senast? – Igår tror jaggg
50. Har du roligt nu? - Nej


Kommentarer
Postat av: beabea

<3

2010-02-21 @ 23:11:26
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Kakan

JAG ÄLSKAR DINA ÖGONBRYN!

2010-02-22 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0