Misery and Harmony

Chailatte-orgasm, mensprat, framtidsplanerande, fruktdrömmande och ett och annat skrattanfall, det är vad det bjuds på när jag och Bea ses. Vilket vi gjorde idag. Och vilket var välbehövligt efter att jag varit på arbetsförmedlingen innan. Det var i för sig inte såå värst jobbigt där.. men ändå. Lite jobbigt. Hehe. Orkar inte med allt tjaaaaat. Menmen.

Medans jag väntade på att Bea skulle komma in till stan impulsköpte jag en himla fin tröja. Måste sluta med detta impulsköpande (om det inte är supermegabilligt) för annars har jag snart inga pengar kvar längre. Och jag måste ju spara till sommaren!! Viktigt som fan.

Så bäst för mig att jag använder den här tröjan nu, och inte typ inser om ett tag att den kanske inte alls var så fin som jag först tänkt. Och bara låter den ligga i garderoben. Suck, alldeles för många av mina kläder har gått detta grymma öde till mötes. Men liksom, hur kan något som ser helt ok ut i affären se så fullkomligt vidrigt ut hemma? Fattar ej..

Men aja, den här tröjan var faktiskt fin, så det blir nog braaaa......

Sen kom jag hem, åt mat.
Nu längtar jag till fredag. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: beabea

Mmm skum<3

Du är bäst! Du SKA använda tröjan. kram.

2010-02-10 @ 21:58:56
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0