lilla konstnären

Jag ritade rätt mycket när jag var mindre. Himla kul att gå igenom gamla mappar och lådor och hitta bilder ifrån då. Minns det mesta faktiskt. Men jag minns inte riktigt hur det kom sig att jag la av. Idag målar jag i princip aldrig. Ganska trist, för det var ändå något jag tyckte om. Men jag antar att man ändrar sig. Hm hm..

Bjuder på några gamla godingar hehe. Bland annat en gråtande nalle (?) och en bild som jag skulle vilja kalla för "Fyra flickor i en stad på natten och en är lite sur". Och den där konstiga på slutet, den minns jag att jag målade i nåt skolhäfte när jag hade tråkigt och jag minns att jag blev skitnöjd. Haha, sött. 

(Och ja, det är gamla bilder, så man får skratta)

     

  

Kommentarer
Postat av: beabea

Du är ju jätteduktig!

du borde vara med i brevbilder.blogg.se

Ylva som startat, jag är med också. Det är supernice. Puss

2010-02-17 @ 23:28:35
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jag säger som såhär:

Börja måla igen snuttis!

2010-02-18 @ 11:09:09
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0