Bea och Lille Björn

  

Godkväll godkväll.
Haft en så fin dag idag va, ni skulle bara veta! Vart med min kära vän Bea mestadels av den, och det har varit lika bra som vanligt. Gick först till Fröken Olsson, drack te och bara myyyste i varandras närvaro hehehehe. Pratade om allt allt allt och var glada glada glada. Vi skaffade en katt ihop, Lille Björn heter den. Vet att typ ingen annan än vi tycker detta är kul MEN DET ÄR KUL!! Ni som ej har humor heh. 



Sen gick vi och åt sushi, mmm. Fast jag tänkte inte på att dom inte tog kort där så jag fick springa som vinden och hämta ut pengar. Swosch, jag flög fram i snöstormen och hann tillbaka megasnabbt. Sen åt vi och blev helt jättemätta. Och nöjda.





Julia kom ett tag också och vi gick och satte oss på ett annat fik och var rätt coola. Tyckte vi, kanske ingen annan. Men vad vet jag?!?!? När hon gick igen och det bara blev jag och Bea kvar så hade vi sex. Ne skoja. Men nästan. Ne skoja igen. Men vi hade kul iaf okej! Pratade om knäppa människor, jobbiga saker, fina saker, saker vi längtar till och saker vi ska göra. Skrattade så vi fick ont i magen i vanlig ordning.  
 
Sedan blev klockan skitmycket och vi kände att nu är det nog bäst att tänka på refrängen heheh. Aaa.. så vi köpte goda Flapjacks och åkte hem, åt varsitt håll. Och jag vet att det låter heeeeelt galet, men redan på bussen så kände jag att jag saknade Bea! Alltså, jag skulle nog kunna spendera hur mycket tid som helst med henne. Hon är bäst faktiskt.

Pusspusspuss och godnatt nu.  


Kommentarer
Postat av: beabea

haha kan inte sluta skratta "När hon gick igen och det bara blev jag och Bea kvar så hade vi sex. Ne skoja. Men nästan. Ne skoja igen. " hahaha "ne skoja" (ej kär)



Saknar dig redan, haha, du är BÄST!

Förstår itne hur vi kan skratta så mycket, kan inte vara hälsosamt, slafs slafs kissiblomman hälsar

2010-02-18 @ 23:25:13
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Malin

jag tycker ni är så fruktansvärt söta, bara s'att du vet

och ni är lika varandra, har någon någonsin sagt det till er? ni skulle kunna vara syskon.



svar; nämen åh, tusen tack du för din kommentar! den värmde som en kopp te en vinterdag (och yes, där fick jag in lite djupa skrivteckniker också)

2010-02-19 @ 17:46:00
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0