mehe

Fyfan vad det snöar ute. Helt seriöst, vad är detta? Jag pallar inte mycket mer. Blir sjukt opepp på allt, jag ska bara sitta hemma och gnälla ikväll. Och även om jag hade velat ge mig ut i det här och försökt ta mig någonstans så hade det varit dömt att misslyckas, med tanke på att bussarna antagligen skulle kört fast vid varenda jävla hållplats och aldrig kommit fram till mig. Jag hade sakta men säkert förvandlads till en snögubbe. Och det hade varit JOBBIGT!!

Bitter som fan.

Nejmen.. Ska dricka pepsi max och titta på någon tråkig film nu tror jag. :)))))) Kanske leka lite med lille Björn (Bea han hälsar!!) och kanske äta chocklad och bli lite mera tjock också, vemvet vemvet?!? Mm, göra det bästa av situationen helt enkelt.

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: beabea

Dricker också pepsi max och leker med lille björn<3 synd att vi inte kunde göra det ihop eller så. Du är fin, puss

2010-02-19 @ 22:33:24
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Lisa

åhhhhhhhhhhh du var inne på min lastfm idag ju och skrev att jag har fin musiksmak sötis! :) Ha det fint!

2010-02-20 @ 03:03:35
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0