Känner jag ens dig?

Okej, dagen blev faktiskt en hel del bättre än vad jag trodde att den skulle bli när jag vaknade upp imorse.
Fikade som sagt med Bea på eftermiddagen och det var himla fint som vanligt. Hon är som ett litet lyckopiller, det är inte många jag kan skrattar med så mycket så att jag liksom får ont i magen och inte kan andas. Men med henne blir det alltid så. Man borde typ spela in våra samtal, folk hade seriöst tyckt att vi var dumma i huvudet. Tror dom som satt brevid oss på Fröken Olsson gjorde det hehe. MEN LÄTT VÄRT ÄNDÅ.

Vi åkte hem till Beas syster ett tag också och drack te och kollade på tv. Mysigt som tusan. Sen var det bara att försöka ta sig hem genom all äcklig snö. Alltså, tror fan det var 4tusenmiljoner meter djupt eller nåt. Höll på att drunkna nästan. Uuh. Nu får det faktiskt sluta snöa, pallar inte mer!! Mina skor är trasiga också, så det läcker liksom in och POFF, så har jag isbitar istället för tår. Ytterst otrevligt. Borde nog köpa ett par nya, i alla fall om det ska fortsätta vara såhär.. Borde köpe en ny mobil också kom jag på nu. Den jag har nu dampade sönder totalt idag, trodde typ det var dess dödsryck. Stackars liten, men den är ändå rätt gammal..

JAJAA, nog om detta! Kan väl säga som så här att jag är lite glad nu faktiskt. Fast också rätt arg. På en viss person. Den personen kan kjbnldsfkngsÖLCngÄLDngflxc tycker jag. Mm, det tycker jag faktiskt. Borde ta och säga det till den personen kanske.. Ska nog göra det. Snart. Kanske imon? Mm, om jag känner mig modig då, hehe.

Godnatt nu.


Kolla vilken snygg kompis jag har! Hade jag varit lesbisk då jääävlar! Tåflörta lite under bordet och så kanske heheheheh. Mhm! <3

Kommentarer
Postat av: beabea

Du är bäst.

Gillade tåflörtandet :$:$:$

2010-02-02 @ 23:37:19
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: beabea

Eller.....



känner jag ens dig ? :S:

2010-02-02 @ 23:44:50
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0