fnissz

  
Hej.
Idag när jag vaknade var vi typ.. insnöade. Pappa ville att jag och min syster skulle hjälpa honom skotta uppfarten och gången fram till huset. Detta ställde vi såklart upp på. Fast inte utan att skriva lite fina hälsningar i snön först, lite statement of anger. Står FITTA för den som inte ser, mycket moget.

  

  
Det tog typ två timmar, blev fint som sjutton. Alla trillade också, och skrattade. Lyckliga familjen verkligen.

  
Sen fick vi damp, det var nog. Vi gick in. Nu snöar det som fan igen. Får väl göra om allting om en timme. Fast aa, det gör inte så mycket. Har ändå inget annat för mig idag. Skulle egentligen träffat Linda, och kanske Tobbe och Peter också, men nej det blir inget med det nu för bussarna går typ inte. Är fast i Björlanda, woho. Gillar det som fan. Nejmen serri, är faktiskt ganska glad idag. Vet ej varför, men det är najs. Puss.

Kommentarer
Postat av: beabea

fitta<3

2010-02-20 @ 13:55:16
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Lisa

vacker header du har och oj SÅ MYCKET SNÖ! Nästan mer än i norrland!!!!!

2010-02-20 @ 14:26:45
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: jessica

Haha, klockrent :) Jag gav ärligt talat upp det där med snöskottandet för flera veckor sen, kändes som slöseri med tid när det bara kom mer snö/mina fina gångar blåste igen hela tiden. Starkt jobbat av er!;D

2010-02-20 @ 15:30:56
URL: http://kessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0