Som en glasbit i en vattenpöl som frös

Shoppat skitmycket fint idag. Kände att jag behövde det för min inre frid hehe. Gått i massa secondhand och lite "vanliga" affärer också. Trevligt som sjutton. Gick ensam med. Tycker faktiskt om att gå på stan utan någon med mig ibland. Så kan man liksom gå exakt dit man vill och vara där exakt så länge som man känner för det och inte behöva prata om man inte orkar och bara gå runt i sina egna tankar. Så skönt. Ibland.. Idag var det det.
Fast sen blev jag hungrig eftersom jag glömt äta frukost och då gick jag till Paprika och köpte en sån där "mixa egen sallad". Och att äta ensam är inte lika kul minsann. Jag kände mig helt mobbad och som att alla tittade på mig och tänkte "hahahahahahahahahaahha HON ÄTER SJÄLV VAD MOBBAT!!!" Så jag åt asfort för att komma därifrån. Fast det var gott. Massa god majs och keso och smasksmask. Fast jag fick ont i magen. Var nog för att jag åt så fort.. Sen började jag frysa som bara den! Och det har jag faktiskt tänkt på... jag börjar typ alltid frysa skitmycket efter att jag ätit.. SÅ KNÄPPT! Liksom va liksom liksom? Mm, ett mysterium är vad det är..

Och sen blev jag sugen på cola och sen åkte jag hem.
SLUT.



OKEJ DETTA KÖPTE JAG:

En randig tröja, tänkta att det har jag ju inte tillräckligt många av än!


Blommig kjol. 


Skitsöt och asfin väska. 


Och två halsband. Fina vaaa? 
Pga mina underbart skarpa mobilbilder så kanske ni inte ser att det lilla halsbandet föreställer ett kuvert och ett brev där det står "I love you" på. Men det gör det alltså. Himla gulligt tyckte jag och slog till. 

Nu har det börjat snöa lite igen. Alltså jag säger bara lägg av, dra, stick, försvinn snön. Du är inte välkommen här längre. (Arg som fan..)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, var har du köpt väskan?? TELL ME!!

2010-02-12 @ 19:16:01
URL: http://thisladyoftheflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0