Dance this mess around

Sminkar mig och lyssnar på The B-52's. Är superstressad. Ska snart in till stan och äta sushi med Bea och Julia och sedan ska jag hjälpa Bea med hennes rapport till projektarbetet. Blir nog braaaa. Vet inte vad som händer ikväll, inget antagligen... Menmen. Är rätt trött ändå...

Igår efter jobbet träffade jag Elaine och vi firade min 20-års dag lite sådär i efterskott hehe. Åt på värsta resturangen och beställde efterrätt och grejor. Kändes aslyxigt! Jag fick lilla presenten av henne också, två par supersöta örhängen. Blev helt megaglad verkligen!
Sen skulle vi hitta någonstans att gå ut. Det gick sådär. Vi gick och gick och frös och åkte spårvagn. Tillslut hamnade vi på Karisma, ett ställe Elaine hade hört talas om och ville gå till. Det var sådär... eller.. inte alls min grej faktiskt. SVINDYRT och med massa jobbiga människor som dansade asfult till jätteäcklig musik. Haha, men Elaine gillade det. Sen kom Peter och Tobbe helt plötsligt och då blev det i alla fall lite roligare. Har inte sett dom på typ hundramiljoner år. Såååå, helt okej kväll ändå.

Nu måste jag springa. CHACHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0