Innan du glömmer mig


Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?

Hos någon som tyckte om mig.



Vem skulle du vara om du fick vara en helt annan person?

Andy Warhol kanske, det skulle nog varit rätt intressant.



Vilken egenskap önskar du att du besatt?

Jag önskar att jag var modig.



Vilket namn är det vackraste du vet?

Ida eller Lea. Jag gillar enkla, korta såna där typiskt svenska namn.
Vincent på killar. Så sjukt fint.


Vilket är det finaste ordet som finns?

Melankoli, såpbubbla, fantasi, vanilj.



Vad är viktigast att du hinner göra innan du dör?

Uppleva äkta kärlek och äkta lycka.



Vilken saga är din absoluta favorit?

Flickan med svavelstickorna



Om du bara fick lov att äta en sak i resten av ditt liv, vad skulle du välja?

Hallon



Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet, vilken skulle du välja?
Marinblå



Om du bara fick lov att lyssna på en enda låt i resten av ditt liv, vilken skulle du välja?

Förmodligen någon med Broder Daniel.



Om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv, vilken skulle du välja?

Den lilla sjöjungfrun



Om du bara fick köpa ett enda ting till, vad skulle du välja då?
 
Typ något lagom kul och jätteonödigt. Som en propellerkeps.



Hur många kjolar äger du?

10 stycken. Använder dock max 3 av dem.



Vilket språk är det vackraste du vet?

Franska



Vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?

Gud räknar kvinnors tårar av Pia Degermark. Bland annat.



Vilken årstid tycker du allra bäst om?
Våren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0