Homesick

Ibland undrar jag om det är jag som har för mycket känslor. Om jag känner mer än vad folk i vanliga fall gör. Det verkar fan som det i alla fall. Eller så är folk överdrivet bra på att låta bli att visa NÅGONTING. Vissa uppför ju sig som om de vore helt jävla döda.

Och jag orkar inte. Säg hur ni vill ha det istället för att låtsas som inget. Så slipper jag sitta här och gråta över något som kanske inte ens är värt att gråta över. Eller så är det värre än vad jag tror, men då vill jag också veta så att jag åtminstonde får en chans att komma över det och slipper slösa ännu fler av mina dagar på meningslöst grubblande och tänkande och drömmande och deppande.

Ljug inte för mig. Liksom, kom igen... det är inte kul längre.  

Kommentarer
Postat av: beabea

<3

2010-01-26 @ 20:18:11
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0