Kapooow

Åh, jag har haft världens bästa helg med Josefin. Först lille inflyttningsfesten på fredagen med fint folk och massa cider och nomnom, en hund och bästa musiken och såå. Sen åt vi kesomackor (SOM ALLTID) innan vi däckade så fint till Olas alla spännande berättelser.

På lördagen gick vi upp vid två. Vi åt veggibullar med pasta och sen kl 8 kom Jonatan och vi hade förfest med massa Aurora och goda klubbor. Vi bildade en Klubbklubb (ni vet en sån där klubb som man har om man gillar klubbor. Mm, mycket fyndiga kände vi oss) och lyckades supa Maria (Josses marsvin (gosedjur!)) under bordet. Och vi pratade "gamla" minnen och jag blev lite sentimental och tårögd till BD heheh. Sen gick vi till Deep där det bara hänger massa retardmänniskor så det var himla kul. Jag hittade en tröja på toaletten som jag av någon anledning stoppade ner i min väska. Lagom snygg eheheheheh. Och vi tittade på sjukt dålig kareoke, innan vi blev för fulla och gick hem.

Idag vaknade vi upp vid 13 med världens värsta bakfylla verkligen. Min buss hem gick vid 15 och det var fan nära att jag missade den. Fick springa sista biten. Sen sov jag typ hela vägen tillbaka till gbg och sen kom mamma och syster och plockade upp mig på Centralen.

Nu är jag så jävla trött, men rätt glad. Lyssnar på Klubbland med Håkan, min och Josses låt hihihihihi. Hi.. Saknar redan den lilla, finare tjej får man leta efter. Och Maria, gud det där marsvinet har verkligen nåt som får mitt hjärta att smälta lite. <3
Kan också tillägga att jag har drömt så himla mycket sjuuuuuuuuka grejer denna helgen. Helt SINNES! Men väldigt roligt.


Kanske lite assuddiga mobilbilder nu? Kanske? Jamenvisst!


Chachaa!!


Världens bästa Josse.


Maria spydde ner vår säng så jävla hårt, seriöst :((((((


Glad tjej där!




<3


Alice :)


Världens bästa grej! När vi efter typ 100 år kom på har man startade den.....


Suddiga cheyer på Deep.


Kommentarer
Postat av: lille jossekatten

HAHAHAHAHAHAHAAHHA! SHIT VAD JAG ÄLSKAR OSS. jag satt och asgarvade mig igenom hela inlägget OCH bilderna. SÅ JÄVLAJÄVLAJÄVLA bra helg.

du är det finaste någonsin. pusspusspusspusspusspusspuspsus <3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

2010-01-26 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0