Smile like you mean it

Fy helvete vad jag gick och la mig sjukt deppig igår.. Det var hemskt. Och när jag tillslut somnade skulle jag självklart drömma något som gjorde mig glad, bara för att få mig att tro att allt var lugnt igen, bara för att jävlas. Bara för att kunna göra mig på dåligt humör ännu en gång när jag väl vaknade och insåg att allt bara varit en dröm. Ej på riktigt. Utan det enda som är på riktigt är den här jävla pissverkligheten. Uuuh.. Och ja, i den stilen har det fortsatt typ hela dagen. Trodde nästan inte ens jag skulle orka hela vägen fram till jobbet imorse, utan att behöva ge upp och lägga mig i något hörn någonstans för att dö. Haha..

Sedan jobbade jag fram till typ halv sex och lyckades ändå distrahera tankarna rätt bra tycker jag. Hittade ett Maria-marsvin nr 2 och blev alldeles till mig. Måste varit dagens höjdpunkt. Och sen lät jag barnen leka med min mobilkamera, vilket de tyckte var nästan lite för roligt.   


  

Posar som fan i lärarrummet


Maria nr 2 <333 (hette typ Marsche eller nåt sånt ofräckt egentligen)
Trackback
RSS 2.0