Tja





Åkte hem till Bea idag. Jag var ledig från jobbet och hon var ledig från skolan, PERFEKT! Fast det tar fan två timmar att åka från mig till henne. Har aldrig tidigare insett att vi faktiskt bor SÅ långt ifrån varandra.. Sämst ju.

Aa, men vi åt fruktsallad, drack cola light och kollade på tv. Sen gick vi en promenad i all snö och pratade och skrattade åt allt som finns att prata och skratta åt. Ungefär. Det var bäst som vanligt. Kan liksom inte bli annat än bäst när jag träffar denna fina fina flicka!!

Nu har jag huvudvärk. Min syster har mens och gnäller som fan. Orkar inte med det. Får ännu mer huvudvärk. ASBRA! (nej)

Hejdå. 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Svar: Nej verkligen inte, det är inte riktigt min stil att vara dryg och ironisk :P

Haha tack så mycket! :D

2010-01-28 @ 12:11:04
URL: http://glasflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0