malmö

Pratade nyss med Elias som nästan lyckats övertala mig om att åka och hälsa på honom i Malmö. Hade varit kul ju, och så kanske jag får chansen att träffa Josse också, vilket hade varit bäst med tanke på att det inte blev något Malmö- besök sist. Saknar henne. Saknar Elias också. Hittade skitbilliga biljtter med. Så.. kanske!!

Nu: Sias nya album, mmh. <3 Sen ska jag snart åka och träna igen, och hör och häpna men jag ser faktiskt fram emot det. Måste vara på bra humör idag eller nåt.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: har inte lyssnat så mycket på henne annars. men "my love" är en låt som tar andan ur mig :)

2010-07-08 @ 18:38:43
URL: http://decemberfear.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0