it takes a little hell to know what heaven is worth

Jag har haft jättefina dagar i Malmö. I torsdags när Elias hämtat mig på stationen träffade vi Josse och Ellen. Vi var på Popquiz i Folkets Park och vi som ändå innan kände oss rätt så säkra på ämnet fick sedan erkänna oss.. krossade. Men vi skyllde på att det var skitdålig pop (vilket det var) och smet lite halvdiskret ut innan rättningen hehe. Efter det chillade vi i parken innan vi gick ut.

I fredags åkte jag och Elias till Skånes djurpark. Asmysigt var det, har inte varit i en djurpark på hundra år! Vi åt annanasglass innan vi åkte hem och lagade mat. På kvällen tittade vi på Ingen bor i skogen (bäst) och senare åkte vi ner till vattnet. Det var skitfint där. Fast fick en spindel på mig så blev hysterisk ett tag, men sen blev det fint igen.

Idag sov vi länge, åt frukost och tittade på De ofrivilliga och sedan körde Elias mig till stationen och jag tog bussen hem igen. Sorgligt var det. Elias är rätt bäst, och Josse med. Det var finast i världen att få träffa henne igen  litegrann, även fast hon jobbar typ hela tiden. Nästa gång jag kommer ner ska vi ses mer. Nästa gång blir förmodligen rätt snart hoppas jag.


Josse och Ellen på Popquiz


Josse och Elias


Elias


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: jossekatt

Varför ser jag efterbliven och full ut på ALLA bilder? jag är inte full jämt :<<

men fiiinast att träffa dig.

jag peppar hösten så HIMLA mycket.

pusspusspusspspuss

2010-07-18 @ 01:22:05
URL: http://lickthespark.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0