en gång tänkte vi på resor kort varsel bara ge sig av där varje flygning blir en snabbkurs i att gå under

HEJ. Igår var jag hemma hos Linda. Vi planerade våran Barcelona- resa. Bokade flygbiljetter, kollade på hotel och så. Satt i flera timmar och bara tittade på massa saker och glömde helt bort tiden.
Sen blev jag så trött så jag höll att somna, då bestämde vi oss för att det kanske var dags att laga middag. Så då gjorde vi det och sen satte vi oss ute och åt och sen höll vi båda på att somna! Nickade till hela tiden och tappade mat i knät. Vet inte varför vi var så trötta, kanske för att det vart så varmt, kanske för att vi är så bäst. Det är lite tröttsamt ibland.. Sen var vi lite allergiska också, massa gräspollen i luften där ute i Säve. Jag nös hela tiden, skitjobbigt. Så kanske därför. Man blir trött av det också ju. Ja.. jaja. En kombination kanske? Mm, nåt sånt.   


När vi inte orkade titta mer på Barcelona- saker så tittade vi på film istället. Höll på att somna då med men så kom det två spindlar som kröp på väggen och skrämde oss och vi skrek och vaknade till som fan. Tur att Lindas bror var hemma och kunde rädda oss då, annars hade det kunnat bli riktigt jobbigt. Den ena spindeln var en sån där hoppspindel med ni vet, så den hoppade runt och var asäcklig uuuuh.

Tillslut somnade vi på riktigt och imorse så var vi jätteglada. Då hade vi liksom smält att vi ÄNTLIGEN ska resa iväg nånstans, och det ska bli så bäst! Om tre veckor åker vi, och sen är vi borta i 11 dagar. Åhåhåh, längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0