DU ÄR LIV

Idag gick jag upp skittidigt för att åka till polisen och förnya mitt pass. Var där vid nio, trodde det skulle räcka. Men fick ändå vänta i två och en halv timma innan blev det min tur och poff, så var jag klart på typ fem minuter. Skönt, för hade nog inte klarat mycket mer hehe.
Efter det gick jag runt på stan medans jag väntade på Cornelia. Kollade i affärer och köpte två tröjor. Börjar få ångest över det här nu, att jag köper alldeles för mycket kläder, sånt jag inte alls behöver egentligen men som jag bara inte kan låta bli när jag väl ser det. Måste sluta med det, ska försöka att inte köpa mer kläder den här månaden i alla fall.. Faaast kanske en hatt, om jag hittar någon bra! Det ska jag få köpa mm. Jag vill verkligen ha en och såg en rätt snygg idag, men den köpte jag faktiskt inte hehe.  


En av tröjorna.

Sen kom hon, min lilla tjej. Vacker som en dag. Hon tog mig med till ett fik som hon hittat, som ska bli vårt nya sommarfik. Säger inte vilket det är för det är hemligt, bara vårt. Jättemysigt är det i alla fall. Vi satt på uteserveringen i flera timmar och pratade och det var så sjukt bra. Äkskar att vi ses så mycket nu. Och nästa vecka kommer bli bäst. DU är bäst Cornelia. <3




Sen gick vi till Liseberg, Cornelia skulle hälsa på en hon känner som jobbar där. Och sen var jag tvungen att skynda mig för jag skulle åka och träna. Träffade Adam vid busshållplatsen. Träffar alltid honom där, man skulle kunna tro att han bor där men det gör han inte. Kul i alla fall. Sen kom bussen och på bussen kom tröttheten. Så när jag kom till gymmet var jag tvungen att köpa en sån där supermegaawesome energidryck som man blir helt WOSH i huvudet av, och sen kunde jag träna på som fan.


Nu är jag hemma och lyssnar på Kent och mår bra och ja, nu ska jag nog springa in i duschen! Det var redan någon som duschade när jag kom hem så kunde inte göra det då uuh, känner mig skitäcklig. Och det är jag ju med.. Fast inte snart! Snart är jag fräsch och luktar gott igen. Brabra. 

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du var din vän köpt den finfina klänningen? :)

2010-07-06 @ 20:03:58
Postat av: michaela

tyvärr, jag har inte en aning :(

2010-07-06 @ 21:00:59
URL: http://understarlight.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Du var ju supersnygg i hatten :D <3

Hahaha bästa fiket, bästa super hemilga fiket moaha!

Dagen var jätte fin! Du är så sjukt bäst och gör mig så glad.

Jag älskar dig <3

2010-07-07 @ 01:21:45
URL: http://oklipptversion.devote.se
Postat av: Cornelia

Btw klänningen är köpt på H&M för den som undra ^^

Haha

2010-07-07 @ 01:22:33
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0