dröm under konstruktion

Idag är värktabletter och Kents nya album mina bästa vänner. Fy, längtar så tills imon då den här smärtan är över. Det är alltid värst första dagen för mig, dör. Och dessutom känns som jag håller på att bli sjuk också. Kall nattpromenad + fuktiga kläder igår var nog inte världens bästa kombination ehe. Känner mig typ överkörd nu..

Det tråkigaste är att jag nog inte kommer kunna gå på Julia och Beas hejdå- kalas nu. Först kunde jag inte för att jag skulle till Malmö, sen kunde jag för att jag inte skulle till Malmö och nu kan jag inte igen för att jag mår bajs. Jävla liv va.. 

Men jag hoppas ni får det fint ikväll i alla fall, och sedan bäst i Indien. Kommer sakna er massor, pusspusspuss. <3


Kommentarer
Postat av: beabea

kommer sakna dig...<3

2010-06-27 @ 02:26:08
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Sara

stackars fina du. jag hoppas du inte blir sjuker. :( ta hand om dig!

2010-06-27 @ 23:37:28
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0