ensam lång väg hem





Igår var den bästa kvällen på jag vet inte hur länge. Inte bara för att jag träffade Cornelia, vi gick till Sejdeln och pratade om allt som finns just nu, drack öl och goda drinkar, träffade skitfulla killar som hade mitt drömjobb, fick komplimanger för mitt hår av en liten dam, och bara skrattade åt sånt som inte ens är speciellt kul. Utan också för att du förstår mig som väldigt få gör och jag älskar dig något obeskrivligt. <3 Tack för att du finns och lyssnar. Du är bäst.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag mådde otroligt bra efter våran girls night out ;) Seriöst bästa kvällen på månader!

Jag älskar dig väldigt mycket

Min Guardian Angel <3

2010-06-27 @ 01:03:27
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0