hospital

Hej godmorgon. Jag är uppe med tuppen, men ej för att gå till jobbet. Nej, det är studiedag idag och jag hade sett fram emot att få sova ut som fan. Bara ligga och gosa i min säng. Meeeen måste följa med min syster till sjukhuset nu, för mamma kunde inte och då ville Therese ha med mig. Klart man ställer upp liksom, men inte utan att få gnälla lite i sin blogg först. Ska vara där i 4-6 timmar, kommer avlida............

Vad som händer ikväll är ännu inte riktigt bestämt. Men troligast är det att jag åker till Liseberg och ser Joel Alme. Om jag orkarrrr. Orkade ju inte Timo i tisdags förresten, så borde orka nu. Men ja, man vet aldrig med mig.


Nu väntar sjukhuset och en nervös Therese.. Så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0