i hela mitt liv har jag väntat på någon som liknade dig hur kunde du lämna mig ensam i en värld som har blivit så hård

Känns som om jag har varit uppe jättelänge. Känns som att klockan borde vara närmare 18:00 men den är inte ens 15:00 än. Segt..
Det enda "spännande" som hänt idag än så länge är att jag äntligen bokat biljetter till Kent på Trädgårdsföreningen i augusti. Annars har jag mest bara sovit. Och det har regnat. Som vanligt, som varje söndag. Typ.

Ska läsa lite bok nu tror jag, Veronika bestämmer sig för att dö. Rätt bra är den. Hejdå.



<3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh jag måste med boka!

Jag ska göra det nu på sekunden!

2010-06-21 @ 12:20:37
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0