igårigårigår idag

Igår var det lööördag. Jag var i staden, fyndade lite välbehövliga (?) saker och åt en asstor macka. Satt i solen. Solen är fan bäst.
Senare på kvällen åkte jag hem till Andreas. Han bjöd på middag och massa vin, och sen såg vi två dåliga filmer. Eller nej, en var faktiskt rätt bra. Men aa. Sen dansade vi till Broder Daniel och lekte med bodyglitter också hehehehehejhfdm. Jag var jättefin på bussen hem idag, awkward..... Nejmen jamen kul, bra, mysigt i alla fall.




Kolla fina va?!??! Köpte hårfärg också, en svart kjol, söta
rosettspännen, nya kinaskor OCH LITE SÅ.




Nu snart ska jag iväg och träffa Cornelia, vi ska på picknickfestivalen med lite folk.
Puss älskar livet idag. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhåhåh, vilka söta små skålar eller koppar eller vad det är, superfina!

2010-06-06 @ 18:47:10
URL: http://popflopp.blogspot.com/
Postat av: Cornelia

Du får mig att älska livet!

2010-06-07 @ 23:50:58
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0