Inatt har jag drömt:

- Att H var jättekär i mig och det var skitkonstigt men rätt bra.
- Att jag försökte ta livet av mig genom att rulla ner för vassa klippor och drunkna i havet.
- Att jag och Josse bodde typ grannar och skulle gå och dricka öl på en äng, fast hon bråkade med sin kompis och sen kom det massa skumma människor, så vi kom aldrig fram till ängen.
- Att vi letade efter en lägenhet att flytta in i men alla vi tittade på var för tråkiga, tills vi kom till värsta rymd-lägenheten som vi genast föll för.

Plus massa annat askonstigt som jag inte riktigt kan få grepp om och minnas nu.
Hehe, älskar att sova!

Kommentarer
Postat av: jossekatt

ååh, jag vill dricka öl på en äng med dig finis. Även om jag inte ens dricker öl.

jag har en kir bakom soffan, kom hit och drick upp den med mig <3<3

2010-06-12 @ 13:05:15
URL: http://lickthespark.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0