Tidsfördriv 6

VEM
är i rummet med dig? Ingen
fick du senast sms av? Linda
tänker du på nu? Hemlis
pratade du senast i telefon med? Andreas
sa du senast "jag älskar dig" till? Minns inte
önskar du var med dig nu? Hemlis igen
är din favoritsläkting? Mormor
går dig mest på nerverna? Pappa hehehe

VART
går du i skolan? Ingenstans, har gått ut
är din telefon? Bredvid mig
är din mamma? Någonstans i huset
sover du? I min säng
handlar du mest? H&M kanske, second hand och lite så. Olika
fick du tag i tröjan du har på dig? Fick den på mitt sommarjobb 07 
åkte du senast bil? Till Andreas
i ditt rum är du? Vid skrivbordet och datorn

VAD
åt du senast? Frukost; yoghurt, macka
drack du senast? Vatten
är det för färg på dina byxor? Typ rutiga pyjamasbyxor
är den närmaste saken som är blå? Mina väggar
gillar du mest med skolan? Går som sagt inte i skolan
har du på fötterna? Inget
är din favorit färg? Marinblå, svart, vit
såg du senast på bio? Shutter Island tror jag
hör du just nu? Kent - Vals för satan (din vän pessimisten)

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter? Ja
Sovit i en annan säng? Ja
Hånglat på en bio? Ja
Hånglat i skogen? Tror inte det
Tyckt att din kusin är het? Haha ja
Kört över hastighetsgränsen? Har ej körkort så nej
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? Ja
Fått hicka? Ja
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? Ja
Varit i slagsmål? Nej
Smugit ur ditt hus? Nja
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja
Hånglat med en främling? Ja


Kommentarer
Postat av: Kajsa

den här tjuvar jag ^^

2010-06-21 @ 08:44:41
URL: http://kajsaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0