1juni22:51

Idag har jag jobbat. Vi gick till en lekplats och barnen åt frukt och fröknarna drack kaffe i solen. Sen efter jobbet åkte jag till tandläkaren och fick bedövning for the first time in my life! Var rätt coolt när halva munnen var helt bortdomnad. Man kunde örfila sig själv hur hårt som helst. Fast det gjorde jag inte. Bara två gånger. Kul!

Eter tandläkaren träffade jag Linda. Vi shoppade, fikade och satt i solen och njöt av livet. Låter bra, visst gör det? Mm, det var det med.






Kvällen ska spenderas med fin musik och pepsi max. Ska upp klockan fem imon med, men slutar vid ett sen. Skitbra! Fast.. idag har varit bra så imon blir nog sämst antagligen. Hehe. Brukar vara så. Och är det något jag lärt mig så är det att inte ha några förväntningar, i alla fall inga positiva. Man blir oftast bara besviken ändå.

Så imon blir dåligt, men det ska jag ta då. Just nu vill jag bara fortsätta att vara nöjd över den här fina dagen. Pusspuss alla barnen.

Kommentarer
Postat av: jossekatt

"Och är det något jag lärt mig så är det att inte ha några förväntningar, i alla fall inga positiva. Man blir oftast bara besviken ändå."

jag kör också på det. lättast så.

jag saknar dig och vill också sitta i solen och gosa.

Jag vet inte hur vi ska kunna ses i sommar. JÄVLA mitt jobb. fast jag tror jag har en helg ledig.

pusspusspsuspsuss finaste tjejen.

2010-06-02 @ 19:22:20
URL: http://lickthespark.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0