arg och annica

Har varit jättearg idag, nästan hela tiden. Vet inte varför, men har skrikit jättemycket och morrat och fräst som en hund. Har lite ont i halsen nu, efter alla utbrott.

Undantaget var när jag träffade Annica en sväng på kvällen. Hon bor i Arvika egentligen, men skulle hit på Metaltown nu i helgen, så vi passade på att ses och äta lite middag och prata skit. Var himla fint, och maten var asgod och jag blev äckligt mätt. Hehe, men värt som fan. Så var inte alls arg då.

Men sen blev jag arg igen på vägen hem. Träffade min syster på bussen, skrek lite till och sparkade på en lyktstolpe. Vart kommer all denna ilska från egentligen, undrar jag.. Ska inte ens ha min mens nu ju. Konstigt är det.. 

Jaja, nu ska jag i alla fall sova och hoppas på att vakna gladare imon! Godnatt.


Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0