. .. ...... .. . .. . .

Idag har jag mått som jag förtjänat hehe, blev lite för mycket vin igår. Men det var trevligt i alla fall och det är väl det som är huvudsaken! Satt i kungsparken först och lekte viskleken med Bea, Anton, Ylva, Alex, Sture och lite andra. Sen gick vi vidare till Henriksberg när det blev för kallt ute. Där var det kuuul och bra. Kvällen avslutades otippat med svarttaxi hem till Andreas, och idag har jag mest sovit. Tittat lite på Coco avant Chanel också, fin film mm verkligen.

Just det, idag gifter ju sig vår kära prinsessa också. Hör hur mamma skriker där nere framför tv:n nu: "Ojojoj vilken fin klänning hon har! Enkel var den, yes! I like!" Pappa säger "Den ska inte vara enkel!" Och så bråkar dom lite, jätteintressant att lyssna på vill jag meddela. Neh, vill gå ner och fråga om dom inte har något bättre för sig, typ börja laga middag till mig eller något?! Men dom är verkligen helt uppslukade. Fattar inte, jag var trött på det där jävla bröllopet innan det ens började. Dom går verkligen in för det. Skittöntiga uhu...... . ... . .     .

Kommentarer
Postat av: beabea

haha puss

2010-06-21 @ 00:19:20
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0