så är det

Ey, det är sommar nu. Det är faktiskt äntligen sommar, det där som man väntade och längtade efter så sjuuukt länge. Hela den där långa, vidriga vintern, då sommaren bara var en avlägsen dröm som man gärna satt och planerade men som man ändå hade svårt att tro på att den någonsin skulle komma; NU ÄR DEN HÄR!

Och vad gör jag? Absolut ingenting. I fyra dagar nu har jag i princip bara legat i min säng. Det kunde lika gärna varit snöstorm utanför mitt fönster, jag hade inte märkt någon skillnad. Vad hände med "ta vara på varje dag och leva livet i sommar"- planerna? Dom går sådäääär måste jag medge. Och okej, jag begär inte att jag ska gå på äventyr och upptäcka världen varje dag, men jag tänker samtidigt inte acceptera att jag ligger inne och deppar bort ännu en hel sommar!!! Det är sjukt onödigt att gå in i nån jävla koma och ligga apatisk i en vecka när allt brukar kännas tusen gånger bättre bara man kommer ut och träffar lite folk.

Så NU har jag ätit världen godaste frukost, duschat och snart ska jag klä på mig lite coola kläder. Sedan ska jag träffa världens bästa Linda som äntligen är frisk och sedan ska jag ha världens bästa tisdag och ingen/inget ska få förstöra det för mig!! WOHO säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0