heido bea snyftttt ha det så kul nu

Hej. Idag träffade jag äntligen Bea. Det var jättelängesen jag gjorde det, och nu kommer det dröja ännu längre tid tills jag får göra det igen. Sorgligt.. 

Idag följde jag i alla fall med henne när hon skulle vaccinera sig och växla pengar. Sen köpte vi frukost och satte oss i Kungsparken och chillade i solen. Låg och myste i gräset, tittade på ankor. Mysigt. Innan vi skiljdes åt köpte vi klubbor. Eller Bea köpte, och jag fick en. Tack! Sen åkte hon till sin mormor och jag åkte till Stadsbiblitoket.

Kommer sakna dig så mycket din lilla plutt. <3



Kommentarer
Postat av: beabea

<3 kommer sakna dig

2010-06-28 @ 23:57:24
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0