Bea och sallad

Fin dag som vanligt med Bea idag. Massa glada skratt i solen längs en promenadväg, och inne på Netto där vi handlade grönsaker till vår urläckra sallad som vi sedan gjorde. Den innehöll: avocado, fetaost, kikärtor, majs, tomat, paprika och lite så! Vi tittade på film och åt och åt och åt och det tog nästan aldrig slut. Jag och Bea är superbra på att alltid göra/köpa massa mat och sedan bli svimfärdiga av mättnad med ändå tvinga oss själva att äta upp allt. För det är sånt himla slöseri att slänga ju!

Filmen var bra, Bea var bra, Beas katter var bra, vädret var fint, stenar i min sko var mindre fint.


När Bea skulle iväg och träna så passade jag på att smita hem. Åkte svinlånga vägen med bussen och somnade nästan. Puh, man blir trött av att vara med den tjejen asså. Typ träningsvärk i magen av alla våra supergalna skämt som man liksom dör av när man hör, mm ska spela in det någon dag och sen dela med mig. Världen behöver skojiga människor som oss.






Världens bästa <3




namnamnamnamnam
 

Puss alla barnen.


Kommentarer
Postat av: beabea

Du är bäst. Kom tillbaka hit, du här hemma här! i mitt kök, haha.



älskar när du är här hemma hos mig. puss bjurn helsar

2010-03-24 @ 21:58:46
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Victoria

Åh, avokado, kikärtor och grönt ute!

Vilken kalas-onsdag ni har haft då!

Vilken film såg ni på? :3



sv:

Tack så mycket. <3

... fast lite överdriver du väl ändå lite? :'3



kramar~

2010-03-24 @ 22:44:16
URL: http://pigment.blogg.se/
Postat av: Kajsa

men jösses vad du är fin alltså!

2010-03-26 @ 12:25:28
URL: http://kajsaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0